Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 11 to 14 of 14

Thread: Probleme pierdere ulei

  1. #11
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    golf 3
    Motorizarea
    1.6 benzina 75cp
    Locaţie
    constanta
    Posts
    41

    Răspuns: Probleme pierdere ulei

    Pai.Un nene care a tras un ochi la cele ce se intampla in motorul meu mi-a zis ca nivelul uleiului ar fi scazut din cauza ca facand crema aia minunata in motor mai tot uleiu e in amestecu ala si se afla pe unde e si repsectivu' capuccino .
    Si a impins ideea cum ca daca ar exista vreo posib ca sa imi intre de la pompa de apa spre motor asta in cazu in care au corp comun si se poate asa ceva.

    Totusi.de aici de ce curge lichid de racire de cate ori se incalzeste motoru?

    http://img17.imageshack.us/i/dsc00058gn.jpg/
    http://img17.imageshack.us/i/dsc00057sp.jpg/

  2. #12
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    golf 3
    Motorizarea
    1.6 benzina 75cp
    Locaţie
    constanta
    Posts
    41

    Răspuns: Probleme pierdere ulei

    Revin cu intrebarea.Unde se afla pompa de apa la motoarele AEE?Si este posibil ca sa treaca lichid de racire dinspre pompa in motor? mc.

  3. #13

    Răspuns: Probleme pierdere ulei

    pompa de apa la motorul AEE e sub capacul la distributie, crema de care zici e condens datorita temperaturilor scazute si a faptului ca circuli pe distante mici

  4. #14

    Răspuns: Probleme pierdere ulei

    Salut!
    Sunt posesorul unui Polo '98 motor 1.6 AEE 55Kw,
    am observat ca acea ramificatie pentru senzori care iti face probleme seamana foarte mult cu a mea numai ca eu am un senzor montat acolo, la tine este astupat cu un capac.
    ca sa nu mai curga pe acolo sunt niste tuburi cu solutie ( Gasket)sper ca am scris bine...
    Daca imi aduc aminte bine, cel rosu este mai bun, vezi ca pentru a scoate acel senzor trebuie sa tragi o siguranta (de plastic la mine) de forma literei U, mare grija ca va curge lichidul de racire, poti pune un recipient ca sa-l recuperezi nu va curge mult ( cam cat este in vasul de expansiune), sau il poti bloca cu mana.
    Pe senzor este un inel de cauciuc care in timp cedeaza (la senzor asa este, la capacul tau nu stiu dar presupun ca poate fi la fel) atentie sa pui solutia pe partea exterioara a garniturii catre capac pentru a nu lasa reziduri de solutie catre interior unde intra in contact cu lichidul.
    poi il bagi la loc pui siguranta si il lasi cam jumatate de ora apoi dai o cheie sa vezi daca mai curge.
    Sper ca am fost de ajutor!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •