Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Problema golf 4 1.6 sr

  1. #1
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    GOLF 4
    Motorizarea
    1.6 sr akl 102cp
    Locaţie
    bucuresti
    Posts
    5

    Problema golf 4 1.6 sr

    Va salut! de 2 zile sunt posesorul unui golf 4 1.6 sr an 2000.dar se pare ca am unele probleme....

    in primul rand cand o pornesc dimineata sta relantiul la 1300-1400 1 secunda apoi moare...trebuie sa il tin eu accelerat cam pe la 3000 pana se incalzeste putin.apoi tine singur pe la 800 dar motorul parca merge in 3 face urat da sa moara....mentionez ca atunci cand se incalzeste apa la 90 grade...motorul merge perfect trage bine doar ca atunci cand dau pe liber dupa ce se incalzeste si plec la drum cand dau pe liber sta turatia pe la 1200 apoi 1000 apoi greu greu scade iar la 800...turatia la fel creste si daca misc de volan pe loc.creste de la 800 la 1200 sau 1000-1200...am curatat clapeta acceleratie am adaptat-o dar tot asa face....cel de la care am luat-o zice ca e un furtun de vacum care vine in clapeta de acceleratie..acum nu stiu ce sa zic..de la ce ar putea fi????????
    p.s: atasez si niste poze in vag-com

    are cineva vreo idee???



    UPDATE:am curatat astazi iar corp clapeta,verificat toate vacumurile...desfacut admisa garnituri tot dat cu silicon,schimbat fise (tesla) si bujii (beru super X) toate noi.mentionez ca a durat ceva ore pana am cumparat piesele masina fiind desfacuta la service pe masa de operatii....dupa ce au montat baietii tot...am dat cheie..tot asa..nu statea..mers in 3...acum am observat si ceva rateuri...cand s-a mai incalzit am facut si o oarecare "adaptare" la clapeta cu metoda bateriei...relanti stabil la 800 nu se mai schimba nici cand luam de servo.toate bune si frumoase .o las asa inca 10 minute singura la relanti si cand am accelerat iar pe loc de la 1600 a scazut greu greu la 1200 si a ramas acolo...

    verdictul mecanicilor: clapeta defecta.

    asa o fi?!

    multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi
    Attached Images Attached Images
    • File Type: jpg 3.JPG (26.4 KB, 39 views)
    • File Type: jpg 2.JPG (28.7 KB, 32 views)
    • File Type: jpg 1.JPG (30.2 KB, 25 views)

  2. #2
    Incepator gianys75's Avatar
    Maşina
    VW
    Model
    golf 4
    Motorizarea
    1.6 16V
    Locaţie
    PRIBOIU-TARGOVISTE
    Posts
    83

    Re: Problema golf 4 1.6 sr

    egr?

  3. #3
    Membru Senior Calyn's Avatar
    Maşina
    VW
    Model
    Mk4
    Motorizarea
    2.9 Kompressor
    Locaţie
    Timisoara
    Posts
    2,652

    Re: Problema golf 4 1.6 sr

    pot fi mai multe probleme pt prima eroare:
    Possible Causes


    • Air Leak between Mass Air Flow (MAF) Sensor and Engine
    • Injector(s) faulty
    • Fuel Pressure Regulator faulty
    • Throttle Body faulty
    • Intake Air Filter dirty

    si la 2'a la fel...

    Possible Causes


    • Wiring and/or Connector(s) from/to Lambda Sensor(s) faulty
    • Lambda Control/Sensor(s) faulty
    • Injector(s) faulty/blocked
    • Fuel Pressure Regulator faulty
    • Fuel Pump faulty
    • Fuel Tank empty

    Pai ei ar trebui sa vada cum inchide clapeta daca or desfacut si curatat.Si adaptarea trebuia sa o faca din vag, nu cu metoda bateriei
    Last edited by Calyn; 07.03.2011 at 22:34.

  4. #4
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    GOLF 4
    Motorizarea
    1.6 sr akl 102cp
    Locaţie
    bucuresti
    Posts
    5

    Re: Problema golf 4 1.6 sr

    Quote Originally Posted by gianys75 View Post
    egr?
    nu are egr..

  5. #5
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    GOLF 4
    Motorizarea
    1.6 sr akl 102cp
    Locaţie
    bucuresti
    Posts
    5

    Re: Problema golf 4 1.6 sr

    maine ma duc sa fac o alta diagnoza...

  6. #6
    Membru Junior
    Maşina
    VW
    Model
    bora 2001,passat 3C
    Motorizarea
    1.6 105CP, 2.0 140CP
    Locaţie
    timisoara
    Posts
    505

    Re: Problema golf 4 1.6 sr

    din ce vad eu acolo ai o mica problema cu corpu clapeta.a fost umblat in el cumva?ca se pare ca potentiometrul de reglaj iti face fite. ca sa fii sigur pe tine cauta pe un cunoscut care sa aibe un 1.6 SR sa pui clapeta lui la tine si sa vezi daca mai face.
    din poza 2 reiese ca ai si o problema la injectoare.contact prost in mufa sau murdare.ele ar trebui sa aibe valori apropiate.

  7. #7
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    GOLF 4
    Motorizarea
    1.6 sr akl 102cp
    Locaţie
    bucuresti
    Posts
    5

    Re: Problema golf 4 1.6 sr

    @mihaitm Iulian de la Turbochip mi-a zis ca valorile din grupul 97 nu sunt de la injectoare..

    va salut!revin cu detalii: am facut diagnoza la turbochip...totul pare in parametrii normali;era un meniu unde puteai vedea ceva gen detonatiile pe cilindru si erau: 0.740 0.735 0.738 0.740..deci bobina lucreaza bine,fisele noi,bujii noi,injectoarele functioneaza in parametrii normali,sonda apa la fel,sonda lambda la fel avea valori bune.Iulian a zis ca suspecteaza clapeta mai mult ca sigur...acum am o mare intrebare:cineva din bucuresti care ma poate ajuta cu o clapeta doar sa vedem cu merge cu ea pe masina sa nu o cumpar degeaba????multumesc anticipat!

  8. #8
    Incepator FRN's Avatar
    Maşina
    VW
    Model
    golf 1
    Motorizarea
    1.6d 54cp
    Locaţie
    Bucuresti
    Posts
    93

    Re: Problema golf 4 1.6 sr

    0765480675
    0721154948

  9. #9
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    Golf IV
    Motorizarea
    1.6 SR
    Locaţie
    Bucuresti
    Posts
    1

    Re: Problema golf 4 1.6 sr

    problema este de la clapeta de acceleratie. aceeasi problema o am si eu tot la un golf ca al tau. clapeta de acceleratie are acel motoras de relanti ( motorasul "pas cu pas" ). acel motoras tine shokul automat si face ca motorul sa nu moara cand e rece. in interior are niste rotite q dinti care fac inclusiv sa tina turatia masinii exacta si atunci knd turatia scade sub 800 de rotatii , el o regleaza iar daca urca mai sus de 800 de turatii, el o scade.
    eu am desfacut acel motoras si am vazut ca acele rotite nu mai aveau buni dintii si nu se mai puteau roti. ca sa te convingi, poti sa faci acelasi lucru, sa desfaci motorasul si sa vezi daca mai fuctioneaza mecanismul acela

    P.S. Cumpar clapeta de acceleratie pt VW Golf 1.6 AKL

  10. #10
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    GOLF 4
    Motorizarea
    1.6 sr akl 102cp
    Locaţie
    bucuresti
    Posts
    5

    Re: Problema golf 4 1.6 sr

    acum se manifesta cam altfel la mine...cand pornesc dimineata ,porneste la sfert urca 1000 apoi scade 900 800 iar dupa cateva secunde incepe sa tremure ca si cand ar merge in 3 iar daca accelerez usor moare motorul.trebuie sa o tin in 2000 ture si sa plec de pe loc.dupa 3-4 minute de mers asa se regleaza iar relantiul sta la 800 fix....ce sa fie?!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •