Results 1 to 5 of 5

Thread: Probleme cu servo-frana

  1. #1
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    Passat Variant 2002
    Motorizarea
    1,9 TDI 130CP
    Locaţie
    Tg-Mures
    Posts
    2

    Unhappy Probleme cu servo-frana

    Mi sa inundat Passat-ul la servo respectiv baterie, am desfundat-o. Insa ramane problema de a se bloca pedala, este beton si numai cand vrea dansa.
    Ma opream si dupa un timp revenea. In dimineata asta la -15 grade s-a blocat de tot. Nu puteam sa o iau de pe loc. Eram la 25 Km de oras, colegul ma astepta la schimb, The Family in masina, eu la pamant cu nervii.
    Am dat 5400 Euro sa am siguranta unui Passat, pt. fiicele mele!
    Am desfacut olandeza de la pompa centrala. S-a slobozit un pic, am luat de pe loc, pedala beton...frana ioc, ceata de nu vedeai 3m in lungime. Am facut 3-4 km s-au incins discurile de frana erau roz, frumos ca si chilotii unei Doamne. Si un fum de numai slanina lipsea. Iarasi las olandeza, iar fac 4-5 km.
    Placutele de frana sunt amintiri din copilarie, au fost puse de 2 saptamini, nou noute. Dau zeci de telefoane la aia mai mari mesteri: idea este sa iau 540 lei si sa cumpar un servo nou, si sa mai pui deoparte 150 lei pe manopera, in cel mai rau caz (daca sunt zgarcit) sa iau un incalzitor de par si sa incalzesc cutia servoului sa se usuce ,sa-si dea drumul! Ia tu uscator de par, dar sa fie de ala cu baterie macar la 12 volti! Nu? Dar nu era niciun vanzator ambulant pe acolo!
    Meserie te halesc!! Am ajuns cumva .25 litrii motorina papati la 20 km. Saraca mea Dacie, era un pic de frig in dansa dar macar mergea!!!
    Zau de aveam un kg de motorina in portbagaj nu stiu de ce nu eram in stare!
    M-am linistit prieteni, dar ajutati-ma daca mai e vreunul Stan patitul. Imi iau inima in dinti, uscatorul de par, aspiratorul etc...etc...1 kg de vin ca-s multi pe afara, si-n minus....
    Neom mai auzi daca nu ma-nghet!! Cu respect pt. toti Domnii!
    Last edited by bogdan.tuta; 29.01.2012 at 15:23.

  2. #2
    Membru Junior abstrakt's Avatar
    Maşina
    VW
    Model
    Passat 3BG
    Motorizarea
    1.9 TDI, AVB
    Locaţie
    Arad
    Posts
    661

    Re: Probleme cu servo-frana

    nu stiu daca am inteles bine povestea ta....
    s-a inundat compartimentul bateriei...bun ai curatat mizeria de acolo si ai desfundat dopurilea alea de jos. problema e ca daca sunt infundate acele scurgeri intra apa in tulumba si pe frigul asta ingheata si nu mai ai frana e tare pedala. trebuie sa bagi masina undeva la caldura, sa scoti conducta de vacuum din tulumba si cu un furtun atasat de o siringa sa scoti apa de acolo.

  3. #3
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    Passat Variant 2002
    Motorizarea
    1,9 TDI 130CP
    Locaţie
    Tg-Mures
    Posts
    2

    Re: Probleme cu servo-frana

    Da domnilor .Am scos cu pompa 1 kg de apa , dupa ce cu furtun de perfuzie cateva sluckuri grele si negre in gura!
    Dimineata bocna la -21 de grade! Dupa ce ma sfatuieste mecanicul sa bag 100 gr. alcool industrial sau sanitar.Am facut-o . Dimineata bocna iara.Am incalzit cu o aeroterma elvetiana de 2000 Wati , iar aerul pt. aeroterma am preincalzit cu uscator de par profesiopnist ,altfel nu facea fata aeroterma la un aer de -21 de grade.Ma sculam la ora 4 in loc de 5 sa fac 13 minute pana la lucru.Servoul , adica cutiuta are inauntru ca toate celelalte niste membrane din cauciucuri de Nr vreo 5 buc.,care actioneaza tija cea cel din urma ataca tija pompei de frana.
    Daca din cutiuta servofranei(din fata) am reusit sa scot apa,prin orificiul supapei de vid , ma intreb cum ramane cu apa din partea aialalta a membranei???Degeaba incalzesti si sa fiarba ,nu are loc de evaporare!!!Da-l in >.....de treaba toata stima pt. oameni care gandesc si tot respectul si dragostea dar sa-mi explice cineva cum sa las doua fete ale mele ancepatoare cu un bolid de 131CP cu frana inghetata (de banane?) la munte.?
    Dai un ban si ...si ce...?Este un passat din 2002 nu Dacia mea din 1985,despre ce vorbesc?...nu trec doua zile de suparare si de plans ...aceasi problema la colegul meu,acelasi passat ,aceasi boacana.Diferenta este ca are mai multi bani si schimba cu nou totul cam la 7-800de lei cu manopera .Banii care inca im-ilipsesc mie inca dar DDne.sa fie cu noi toti!!.Sau cunoasteti dnilor alta solutie???Strig dupa..AJUTOR!!!!!!!

  4. #4
    Incepator buzas gabriel's Avatar
    Maşina
    altceva
    Model
    525 D E60
    Motorizarea
    2.5
    Locaţie
    oradea
    Posts
    87

    Re: Probleme cu servo-frana

    Problema e ca la pasaturi e tulumba cu dublu circuit .sfatul meu e sa mergi la un mecanic meserias o dai jos tulumba o decapsezi cureti si daca ai norocu sa nu fie sparta membrana din cauza ghetii care s-a umflat in ea ai noroc .si eu am patit la fel doar ca la mine a explodat membrana (camera de cauciuc )si am fost nevoit sa o inlocuiesc .a mea e simplu circuit (ate).bafta !

  5. #5
    Incepator
    Maşina
    VW
    Model
    passat
    Motorizarea
    1.9 tdi
    Locaţie
    ploiesti
    Posts
    2

    Re: Probleme cu servo-frana

    Salut!! Aceeasi problema o am si eu, apa in servo frana.Am cumparat alta, dar sa o demontez e crima nu am nici cea mai mica idee!!!!! Daca m ar ajuta cineva cu ceva poze si sfaturi as fi incantat. Multumesc anticipat

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •